Współczesny biznes rządzi się swoimi prawami. Jednak coraz ważniejszą rolę odgrywa budowanie własnej marki w oczach klientów. Są to często działania związane z public relations, które są systematyczne oraz konsekwentne. Dążą do świadomego kształtowania firmy w taki sposób aby była pozytywnie odbierana przez społeczeństwo. Oczywiście może się to ściśle wiązać z reklamą.

Pylony jako nowoczesna forma budowania marki 

pylon reklamowy podświetlanyŚwietnym tego przykładem jest gadżet, który w ostatnich czasach cieszy się wielką popularnością. Chodzi tutaj o pylon reklamowy, który często możemy spotkać przed siedzibami firm. Jest to wysoka konstrukcja zawierająca charakterystyczne barwy, slogan oraz logo danego przedsiębiorstwa. Jest zazwyczaj wysoki i przyciąga uwagę. Podświetlanie odbywa się zazwyczaj za pomocą specjalnych diod. Steruje się tym za pomocą włącznika czasowego. Jednak nie którzy producenci na życzenie klienta montują czujniki. To zwiększa automatyzację i pylon podświetla się gdy zapada zmierzch. Jest to wygodne w użytkowaniu, ponieważ nikt nie musi pełnić nad tym kontroli. Pylon reklamowy podświetlany może mieć różną wysokość. Zazwyczaj dochodzi ona do około trzech metrów. Szerokość zależy od potrzeb ale waha się w granicach stu dziesięciu centymetrów. Całość ma szerokość około trzydzieści centymetrów. Jest to standardowy wymiar, który oczywiście w praktyce jest elastyczny. Konstrukcja jest mocno połączona z betonowym podłożem.

Pozwala to na zwiększenie stabilizacji, która w tym przypadku jest bardzo ważna. Dzięki temu pylon jest odporny na różnego rodzaju silne wiatry czy zamiecie. Jest to świetny sposób na budowanie własnej marki. Taka forma reklamy jest estetyczna i z daleka przyciąga uwagę. Dzięki temu lokalizacja danej spółki jest charakterystyczna i widzialna z daleka.